Pénzügyek intézése a Neptun rendszerben

ImageTisztelt Hallgató!

A pénzügyek intézését a hallgatók csak és kizárólag a NEPTUN rendszeren keresztül tehetik meg, a csekkes befizetés intézményünkben számukra nem lehetséges.

A pénzügyek intézéséhez feltétlenül szükséges egy saját néven lévő bankszámla. A saját bankszámlájáról abban az esetben, ha Ön pénzügyi tranzakciót szeretne végrehajtani, az alábbi Gyűjtőszámlára

Számlaszám:                               10033001-01426706-01120008

Számlát vezető pénzintézet:         Magyar Államkincstár

kell utalnia a felhasználni kívánt összeget (ez az un. gyűjtőszámla) úgy, hogy a közlemény rovatba NK-xxxxxx megjelöléssel kerüljön be a NEPTUN kód és szóközzel elválasztva a hallgató neve, majd innen néhány munkanapot követően rákerül az utalt összeg a NEPTUN rendszerben a saját egyenlegére.

Nagyon fontos a közlemény rovat jól olvasható, pontos kitöltése!

FONTOS! Amennyiben a NEPTUN-on az egyenlegén megjelent az átutalt összeg ez még nem jelenti azt, hogy Ön az elvégezni kívánt műveletet teljesítette. Rendelkeznie kell a NEPTUN-ban a pénz tényleges „befizetéséről”, tehát IV díj, különeljárási díj, tandíj, stb. befizetéséről.

JAVASLAT: Érdeklődjön a számlavezető bankjánál az elektronikus átutalás lehetőségéről, ami feleslegessé teszi a személyes megjelenését a bankban!

A fizetési kötelezettség automatikus teljesítésével kapcsolatban a Térítési és Juttatási Szabályzat 54.§(6) pontja megváltozott, mely változás 2017.02.06-tól hatályos. Részletek

Gyorshírek

Pénzügyi tranzakciók intézése a Neptunban a nyári időszakban

 

Ügyfélfogadás változása, TO (Központi Tanulmányi Osztály)

A Tanulmányi Osztályon kezdődő felújítási munkálatok a BEIRATKOZÁS korábban meghirdetett időpontjait és menetét nem befolyásolják.

A Központi Tanulmányi Osztályt (Győr, Egyetem tér 1.) érintő felújítási munkálatok ideje alatt, augusztus 24-30. között az ÜGYFÉLFOGADÁS SZÜNETEL! A telefonos ügyintézés is szünetel!
A változás nem érinti a kihelyezett tanulmányi osztályokon történő fogadási rendet. Így a szünetelés nem érinti az AK, a DFK nappali, az ESK Rekreációszervezés és egészségfejlesztés, Rekreáció szakokat, valamint a MÉK és MUK karok hallgatóit.

Figyelem! Azon hallgatóknak, akiknek képzési szerződést, nyilatkozatot kell aláírniuk a Központi Tanulmányi Osztályon, számukra az aláírás határideje a határozatban található 2017.09.02 helyett 2017.09.06-ra módosul.

Köszöntjük a felvételi eljárás során a Széchenyi István Egyetemre felvett hallgatókat!

A 2017. évi általános felvételi eljárás eredményei és a beiratkozással kapcsolatos további információk előreláthatóan 2017. július 31-től, a golya@sze.hu e-mail címről várhatóak.

Az Egyetem NEPTUN tanulmányi rendszerébe megtörtént a felvettek adatainak konvertálása. A használathoz szükséges NEPTUN kódot a felvételi eljárás során megadott e-mail címre elküldjük. A NEPTUN hallgatói webes bejelentkezés linkjének elérése: neptun.sze.hu oldalról történik a 'NEPTUN belépés' box 'Neptun - hallgatói web bejelentkezés' nyomógombbal.

További információk a beiratkozáshoz, belépéshez, félévkezdéshez a felveteli.sze.hu oldalon a ’Gólyáknak’ menüpont alatt érhetőek el.

Neptun belépés

Oktatásszervezés Eseménynaptára

Nyári ügyeleti rend 2017. július 27. 00:00 - 2017. augusztus 20. 23:00
Munkaszüneti nap 2017. augusztus 20. 00:00 - 23:55
Központi áramszünet 2017. augusztus 25. - 2017. augusztus 26.
Tantárgyválasztás a 2017/2018. tanév első félévére 2017. augusztus 28. 06:00 - 2017. szeptember 2. 23:55